Telewizor do wyświetlania reklam

Monitor czy telewizor – co wybrać?
Przypuśćmy, że na potrzeby wpisu, jestem właścicielem sklepu np. spożywczego. Chciałbym w swoim sklepie zamontować ekran do wyświetlanie reklam lub informacji. Zapewne większość podobnych właścicieli sklepów na początku pomyśli … kupie telewizor. Na rynku jest wiele producentów, telewizory są już w dużych rozmiarach. Zakres cenowy jest szeroki. Może to będzie dobre rozwiązanie ? Przecież monitory i telewizory wyglądają tak samo.

Telewizor do wyświetlania reklam

Telewizor do wyświetlania reklam

Monitor vs Telewizor

Sprawdźmy zatem jakie są różnicę i czy Warto ?

Z pozoru to bardzo zbliżone ekrany do wyświetlania treści (slajdów, filmów itd.). Istnieje jednak wiele różnic między profesjonalnymi monitorami a telewizorem.

W wielu projektach IT niezbędnym jest zastosowanie profesjonalnego monitora, który może być zastosowany jako:
– ekran w sali konferencyjnej,
– tablice informacyjne,
– rozkład jazdy na dworcu,
– cyfrowe menu nad barem,
– komunikacja w firmie
– multimedialna reklam w sklepach itd.

Zastosowań monitorów jest bardzo wiele. Niestety dość często osoby, które chcą zastosować monitor nie widzą różnicy pomiędzy telewizorem a profesjonalnym ekranem. Prawdziwy koszt telewizora to nie tylko jego cena zakupu. Do faktycznej ceny telewizora należy co roku doliczyć opłatę abonamentową, około 265 zł.

Szczegóły tutaj
https://www.gov.pl/web/krrit/abonament-2022

Jeśli chcemy aby nasz zakup służył około 3-5 lat to należy doliczyć 600-1000 zł do wyjściowej ceny telewizora. Od zakupu mamy 14 dni na rejestrację telewizora. W przypadku braku rejestracji grozi kara 30-krotności miesięcznego abonamentu. Zapisy prawne pozostawiam Państwu do oceny, ja tylko o nich wspominam.

Wybierając monitor eliminujemy nie tylko opłatę abonamentową ale przede wszystkim dodatkowe opłaty za naprawy. 36 miesięcy gwarancji oraz 50.000 godzin żywotności pozwala na długoterminowe wyświetlanie treści.

Profesjonalne monitory pozwalają dobrać model w zależności od jego przeznaczenia.
(jasne pomieszczenie, witryna, na zewnątrz, pomieszczenie z zapyleniem).

Możemy podzielić monitory na kilka grup, pod względem jasności, dobowego czasu pracy, miejsca instalacji, zastosowania oraz wielkości. Pamiętajmy, że inny monitor zainstalujemy w witrynie sklepowej, która przez większość dnia narażona jest na promienie słoneczne a zupełnie inny w sali konferencyjnej czy wewnątrz obiektu muzealnego a jeszcze inny pod gołym niebem. Nie tylko możemy dobrać jasność ale także rodzaj matrycy – mat lub błysk. Co pozwala na widoczne wyświetlanie treści bez odblasków.

Główne Zalety profesjonalnych monitorów.

– Żywotność monitora to około 50 000 godzin (około 6 lat pracy ciągłej). Dla porównania
żywotność TV to około 15 000 godzin (niecałe 2 lata ciągłej pracy).
Dobowy czas pracy. Tv to zaledwie 6h/dobę
– Przy instalacji TV w miejscach publicznych nie mamy możliwości blokady pilota. Odbiornik podczerwieni (IR) daje więcej możliwości wygodnego korzystania z monitora.
– Praca w orientacji poziom/pion.
Gwarancja 3 lata (można wydłużyć do 5)
– Monitory doskonale odwzorowują odcienie czerni i bieli + możliwość dostosowania obrazu do docelowego miejsca.
– Matowa matryca
– wbudowany system do zarządzania treścią + oprogramowanie.

Jak widać, przed zakupem monitora jest wiele czynników, na które musimy zwrócić.

Jeżeli planujesz zakup ekranu do wyświetlenia przeróżnych treści, zapraszam do kontaktu.
Jestem do dyspozycji. Zadzwoń lub napisz e-maila.

Daniel Kowalski
Specjalista Produktowy Dział IT
d.kowalski@monitory-reklamowe.pl
Tel. 512 800 825

Jeżeli poasiadasz już monitory bez Media Player lub Telewizory i planujesz wykorzystać je do wyświetlania treści Onlline. Mamy rozwiązanie – zewnętrzny Media Player od Samsung.

Zobacz więcej – Media Player